Piaci Dominancia Program | www.piacidominancia.hu | A Marketing Mindenkinek csoport tagja
www.marketingmindenkinek.hu | www.marketinmegoldasok.hu | www.contentsharks.hu | www.goweb.hu

© 2024. Startup MARKETING Bt. | Minden jog fenntartva! | 2030 Érd Ciklámen u. 2/B  ASz: 26751940113

info@marketingmegoldasok.hu | +36 20 915 2977

Általános szerződési feltételek

A FIZIKAI és SZELLEMI termékek MEGDÖBBENTŐ hatékonysággal történő értékesítése! A szakmailag KORREKT és a lenyűgöző PROFIZMUS közötti határ... Piaci Dominancia Tréning MOST 50%-kal érték alatt! Ezzel Ön átlépi a... HATÁRT

...a határt a KORREKT szakszerűség és a lenyűgöző, a káprázatos, az átlag megfigyelő számára már-már elképzelhetetlen, megcsinálhatatlan PROFIZMUS között!

A következő percek TISZTA és VILÁGOS képet mutatnak Önnek arról a szféráról, amely kívülről nézve bár sóvárogva VÁGYOTT, de mégis ÖRÖKRE ELÉRHETETLEN marad!

...a szféráról amit Önnek talán már nem is olyan sokáig kell kívülről néznie...

Mit tudnak még mondani?!

Mi az amit MÉG tudnom kellene? Miről fog szólni ez a két nap, ha az eddigi anyagokban is már “mindent” elmondtak? Mit tudnak még adni?

Nagyon jó kérdések...

...ezek azok a kérdések, amiket az átlag vállalkozó sohasem tesz föl. A legtöbben beérik a JÓ-val, a KORREKT-tel. A legtöbbeknek a jó épp elég jó. A legjobb még csak nem is érdekli őket. SOHA nem érik el azt a KIVÁLÓSÁGOT, amely nélkül a piaci dominancia megszerzése, a saját piacunknak az élbolyába való betörés lehetetlen.

Hogy mit tudunk még mondani?

Mindazoknak akik velünk tartanak a Piaci Dominancia Program IV. Fázisában, megmutatjuk a különbséget a tekintélyes eredmények és a maga piacát ténylegesen felforgató, a konkurenciát módszeresen kiiktató, megdöbbentő eredményeket hozó piaci dominanciára törés között.

Ne zavarodjon össze! Mindazzal amit eddig adtunk Önnek valódi és megkérdőjelezhetetlen értéket kapott.

Mindössze azt kell értenie, hogy van TÖBB.

A következő Fázis TELJES LÉTJOGOSULTSÁGGAL bír!

Ez a különbség... itt a HATÁR!

Sokat gondolkoztunk azon, hogyan magyarázhatnánk el annak a tudásnak a jelentőségét amit a Piaci Dominancia Tréningen átadunk Önnek. Arra jutottunk, hogy egy illusztrációt kell használnunk!

Teljes magyarázat, mély megértés, és közös műhelymunkán keresztüli részleges megvalósítás.

BIRTOKOLNI

IV. Fázis

1+1 napos PDP Tréning és workshop

vagy Nézze meg a VIDEÓT és látni fogja... a különbséget!

Tegyük fel, hogy arra a kérdésre, hogy “Mi ez egyáltalán?” az I.Fázis azt a választ adta, hogy “Autó!”

Mutatott Önnek egy képet egy-egy dögös autóról. Arról, hogy mire való, és nagyjából mire képes. Ez egy rövid áttekintése volt annak, hogy mi az hogy autó!

A II.Fázis arra a kérdésre adta meg a választ hogy “Hogyan is működik?”

A mikor megkapta a “Tervrajzot” a teljes dokumentációt Ön megismerkedett az autó alapvető kezelőelemeivel a kormánnyal, a fékkel, gázzal és persze az extra felszereléssel. Megmutattuk a távolságtartó radart, a hétfokozatú automata váltót, a hangrendszert és klímaberendezést és a fedélzeti számítógépet.  

A III.Fázis megválaszolta a ”Hogyan növelem a teljesítményt?” és a “Hogyan lesz nekem ilyenem?” kérdéseket

A III.Fázis megmutatta Önnek hogyan lehet a járgányt feltuningolni, csúcsra járatni egy új szférába emelni, majd nemes egyszerűséggel odaadta Önnek a verseny-autót!

Gyakorlatilag bevittük Önt abba a műhelybe, ahol szakmai titokként őrzött technológiákkal, elképesztő teljesítmény növekedést eredményező módosításokkal és eszközökkel ismerkedett meg, majd végül a kezébe nyomtuk a PROTOTÍPUS kulcsait!

Hogy látja?

Ezzel vége mindannak amiről az autózás szól? Mit gondol, volna mindezek után még olyan kérdés amelyből Önnek további előnye származna? Ön szerint lehet ezután még bármi hasznosat mutatni?

Nekünk mindenképpen eszünkbe jut még egy RENDKÍVÜLI jelentőséggel bíró téma, és ez így hangzik:

“Hogyan kell vezetni?”

Mire Ön azt válaszolja, hogy: “...de hiszen én tudok autót vezetni.”

És persze. Hogyne tudna. Mindannyian tudunk, mégpedig nem is rosszul...

...de ...és ami ezután a de után következik teszi a különbséget az egyszerűen kimagasló és a megdöbbentő, a piacot átformáló eredmények között.

Ez NEM egy bevásárló túra a TESCO-ba! Nem az. Egyszerűen nem...

…ez egy verseny ahol Ön három ellenféllel kell hogy megküzdjön! Az úttal, az órával és végső soron a versenytársával. Tudom hogy Ön jól vezet, de biztos hogy... elég jól?

TESCOS bevásátlás a minivannel ! ?!

Indítsa el a VIDEÓ-t és szerezzen TELJES DEFINÍCIÓT a Piaci Dominancia Tréningről! - A marketingnek ez a szintje Új üzleti valóságot teremt!

Beszéljünk egyenesen! Önmagában azzal hogy jó áron vett egy 500 lóerős Rally autót, még nem fog versenyt nyerni, sőt...

A rendszeralkotás, a kivitelezés, az értékesítési gépezet összerakása LEGINKÁBB AZÉRT kulcsfontosságú mert a legtöbben már itt elakadnak és SOHA el sem jutnak az IGAZI feladatig...

...attól, hogy Önnek végre van egy értékesítési rendszere a pénzt továbbra is az ÜZENET, az AJÁNLAT, a TEMÉKLÁNC hozza. Biztos benne hogy ideálisan össze tudja rakni ezeket a nélkül a mély megértés nélkül, amit ez a két nap hoz Önnek?

A pénzt mindig az üzenet hozza

Az üzenet és a mögötte meghúzódó valóság. Termékstratégia, pozícionálás, ajánlati rendszer, ügyfél élettartam érték maximalizálás.

Mindig az üzenet ad el! Az üzenet és az általa megfogalmazott mesterien megalkotott koncepciók.

Az ÜGYFÉLGÉP csak hordozza ezt az üzenetet. Ne értsen félre. A PROTOTÍPUS koncepció nélkül anyaga ennek az egész rendszernek megvalósíthatatlan, de AKKOR SEM A GÉP AD EL!!!

Az üzenet teszi.

Az üzenet.

Ha nem biztos benne, hogy meg tudja alkotni az üzenetet, nincs min gondolkoznia. El kell jönnie a Piaci Dominancia Tréningre!

Ez a koncepció birtokbavétele: Ez az eladás szívének TELJES definíciója

A világ legeredményesebb értékesítési koncepcióinak teljes magyarázata (melyek elsősorban fizikai termékek és szolgáltatások értékesítésére, de nyílván információs termékek értékesítésére is alkalmasak), mély megértése, a koncepciót működtető illetve hordozó rendszer teljes magyarázata és mély megértése és közös műhelymunkán keresztüli részleges adaptációja.

Milyen eredményre számíthat?

Ön “cselekvő tudás” birtokába kerül. Együtt végigmegyünk az adaptáció teljes folyamatán, átnézzük és vázlatosan együtt elvégezzük a rendszer saját cégére történő adaptálásának teljes folyamatát műhelymunka (workshop) formájában.

Ön sokkal hamarabb elkészül az adaptációval és az eredmény nagyságrendekkel profibb lesz. A megszerzett mély megértés, rengeteg ötlet, a látott adaptációs minták, szövegek és ajánlatok révén gyorsabban sokkal-sokkal jobb eredményre jut.

Hol akadhat el ennél a fázisnál?

Ha bizonytalan azt illetően, hogyan kellene az ÜGYFÉLGÉP ÜZENET-ének kinéznie, milyen tartalommal kellene feltölteni, ha csak ül az üres lap fölött, és nincs zseniális ötlete, akkor jöjjön el a PD Tréningre, hogy személyesen segíthessünk Önnek az üres-lap-szindróma megoldásában!

Beszéljünk a PÉNZ-ről!

Egy kicsit is ígéretesebb online marketing képzés alaphangon 100.000 Ft+Áfa-ba kerül naponta. Egyszerű a számítás. 2 nap 200.000 Ft+Áfa.

Csakhogy  ez nem egy “kicsit is ígéretes” online marketing képzés, hanem egy olyan VIP rendezvény, ahol bekísérik Önt a “szentélybe” a titkok titkainak rejtett kamráiba. Ez egy olyan képzés ami célirányosan egy, az adott cég pénzügyi jövőjét alapvetően meghatározó fejlesztés műhelytitkait leplezi le. Ez az ÜGYFÉLGÉP koncepció teljes definíciója. Olyan információ ami bármilyen cselekvő vállalkozás számára AZONNAL készpénzre váltható!

Ha ez a rendezvény nem egy nagyobb cél részeként, nem a Piaci Dominancia Program részét képezné, ha nem egy hosszabb távú profitképlet egyik eleme volna, akkor napi 245.000 forintot (+áfa) számláznánk érte. És megjegyzem 490.000 Ft+Áfa igen méltányos árnak mondható egy ilyen knowhow fejében. (Persze nem gyűjtőknek a polcra, hanem sokkal inkább megvalósítóknak.)

Mivel a Piaci Dominancia Program egy más perspektívába helyezi ezt a tréninget, úgy döntöttünk, hogy 249.000 Ft+Áfa lesz a KÉT NAP együttes ára.  

Nos... ez itt viszont egy “MOST vagy SOHA” START ajánlat... és hát ismeri a hozzáállásunkat. Szeretnénk Önnek amennyire csak a fájdalomküszöbünk engedi megkönnyíteni, bebiztosítani és leginkább FELGYORSÍTNI az ÜGYFÉLGÉPPEL való indulását...

...úgyhogy íme a “MOST vagy SOHA” ajánlatunk:

Igénylési tájékoztató:

Az “KÉREM A VIDEÓKAT!” gombra kattintva lehetősége lesz megadni az adatait, illetve pontos képet festhet számunkra a jelenlegi helyzetéről.  Magát a tréning anyagát egy e-mail sorozat keretein belül fogja megkapni.
 
Mivel a Piaci Dominancia Tréning túlzottan igen nagy értéket képvisel, ragaszkodnunk kell hozzá, hogy kielégítő információt adjon magáról, a cégéről és a marketing helyzetéről. A kapott információk alapján a saját költségünkön tanácsadói támogatást is nyújtunk Önnek.

Őszinte tisztelettel az Ön szolgálatában:

Szász Mátyás és Schlingloff Sándor

ui.: Lehet hogy most mindez túl gyorsan jött, de hadd segítsek. Amennyiben vívódik, amennyiben egyáltalán számításba jött, hogy él ezzel az ajánlattal, akkor ahogy átnézi a “Tervrajzot”, a legális pénznyomda dokumentációját, ahogy megérti az ÜGYFÉLGÉP-et ez “EGYRE ROSSZABB LESZ”, egyre inkább meg akarja majd szerezni a rendszert...

Legyen bátor! Tegye meg az üzletéért azt ami előreviheti és a bizonytalanságára pedig mondja azt, hogy: “Igen! Kockáztatok! Hát nem erről szól a vállalkozás?”

Ne feledje!

Amikor a gép kész és hibátlanul működik a különbséget a jelentős, bár szerényebb és a kiemelkedő profit között a megoldásnak szánt koncepciói és az azokra adott ajánlatai fogják tenni.

Amennyiben kerülő utak nélkül, a legerőteljesebb profittényezők mély megértésével akarja talpra állítani az ÜGYFÉLGÉPÉT, akkor a Piaci Dominancia Tréning a LEGRÖVIDEBB út Önnek.

A kompromisszum mentes profizmus itt kezdődik!

IGEN, LÁTNI AKAROM!  622.300Ft 490.000FT+áfa érték! 316.230.- 249.000Ft+áfa ár!

Kattintson az alábbi gombra és biztosítson magának egy helyet a kétnapos Piaci Dominancia Tréningen!

Adja le az igényét MOST
és legyen Ön az akinek a marketingjét a konkurensei kívülről nézve ÁHÍTOTT
de elérhetetlen
ETALONNAK látják!

Amennyiben életképes vállalkozása van és online bevételekre vagy a piaci helyzetének megerősítésére törekszik, akkor Önnek SZÜKSÉGE VAN erre a rendszerre!  

Van egy jó hírem! Nincs min gondolkoznia. Tényleg nincs.

Ha bizonytalan, MUSZÁJ ELJÖNNIE, amennyiben PROFI, nincs hasznosabb amit tehet, mint hogy eljön és két napon keresztül hagyja magát inspirálni, hogy aztán tíz és százmilliókat érő ötletekkel a munkafüzetében vágjon neki az adaptálásnak!

IGEN, szeretném látni a Piaci Dominancia  Tréning videófelvételeit! Nincs komoly vállalkozásom, úgyhogy ezt mindenképpen kihagyom... pdp

Ennek az előadásnak az eredménye a: Megvilágosodás! Egyáltalán nem bonyolult, nem akar marketingzsargonnal “ámulatba” vagy inkább “kábulatba” ejteni, hanem nemes egyszerűséggel végigveszi, hogy MITŐL működik az ÜGYFÉLGÉP hatásosabban, mint bármilyen más értékesítési rendszer, elsősorban FIZIKAI termékek értékesítésénél, de infótermékek esetében is!

Az 1 millió $-os előadás! Ezt NEM SZABAD kihagynom! LÁTNI AKAROM!

Ne feledje, a Piaci Dominancia Program célja NEM az hogy Ön még sokkal, sokkal, SOKKAL többet tudjon, hanem az hogy azt tudja amit kell, és amit tud azt meg is valósíthassa.

A cél az Ön működő ügyfélgyártó gépe.

Ennek érdekében ha csak nem szükséges NEM hozunk elő újabb hangzatos, de a legtöbbek számára megvalósíthatatlan témákat, hanem csak azt amit mindenképpen tudni kell, és amit minden bizonnyal már tud. A cél hogy az elvi tudást, cselekvő tudássá csiholjuk.

Szóval, ha nem muszáj nem vezetünk be ÚJ témát.

De itt ezen a ponton MUSZÁJ lesz!

Ahhoz hogy érthesse hogya kell egy kanyart kétszer olyan gyorsan bevenni, mint ahogy lehetségesnek tartotta, be kell vezetnünk egy új kategóriát. Az ügyfélgép működtetéséhez, a tökéletes koncepció, stratégia és üzenetek magalkotásához ez ELENGEDHETETLEN.

Ezt a gondolatot olyan sokféleképpen fogjuk körbejárni, hogy a végére ez is rutinszerűvé válik az Ön számára és elhozza a megvilágosodást...

A MEGVILÁGOSODÁS

Amikor megérti, amikor minden kétséget kizáróan meggyőződik róla, hogyan kell bevenni azt a kanyart ilyen iszonyatos sebességgel.

Eleinte minden porcikája ellenezni fogja, mert olyasmit fogunk csinálni ami ellentmond a hagyományos üzleti gondolkodásnak, amit normális ember NEM CSINÁL!  

A kanyar előtt olyan sebességgel - ami az átlag sofőrt halálra rémiszt - a kanyarral ellentétes irányba húzzuk a kocsit úgy, hogy egy kicsit megcsússzon, majd ezt a csúszást NEM korrigáljuk ki, hanem...

Na erről fogunk beszélni.

Arról, amit kívülről nézve 100 vállalkozóból jó ha 4-5 lát egyáltalán, de közülük sem tudja senki hogyan lehet megcsinálni.  És ha valaki még tudja is hogyan, nem meri. Nem merheti, mert nincsenek meg a megfelelő feltételek hozzá.

Ebben az előadásban megmutatom Önnek mit kell csinálni, hogyan csináljuk és hogyan teremtjük meg a biztonságos feltételeket!

Öt fogalomnak lesz a legtöbb köze az eredményhez

Ha ennek az előadásnak a végére nem is, de a második nap végére oda fog jutni, hogy kész lesz készségesen megtenni amit kell.

Lehet, hogy itt még csak ámulni és egy kicsit megijedni fog, de a második nap végére... a második nap végére nagy nyugalommal fogja megcsúsztatni az autóját az ELLENKEZŐ irányba mint amerre a kanyar néz!

TOP információ! Ezt NEM SZABAD kihagynom! 

Dramatic Demonstration - Hogyan lesz a PROTOTÍPUSBÓL 25 perc alatt rajtra kész rendszer?

Ebben a szakaszban módszeresen végigmegyünk az eszközrendszeren amely mostanra a rendelkezésére áll arra, hogy nem csak életre keltse az ÜGYFÉLGÉPET, de tetszőlegesen át is alakítsa. Szó esik a PROTOTÍPUS-ról, MailMaster-ről, SITEINOVÁTOR-ról.

Ne feledje, NEM AZ A CÉL, hogy Ön most az egyszer egy emberfeletti teljesítménnyel talpra állítsa az ÜGYFÉLGÉPET, hanem az, hogy akár Ön akár a csapata rutinszerűen állíthasson elő tetszőleges webes tartalmat.

Szász Mátyás élőben bemutatja, hogyan válhat a SITEINNOVATOR koncepcióval Ön és a csapata egy webes tartalmat futószalagon gyártó “üzemmé”! A szeme láttára fogja átalakítani a PROTOTÍPUS LP-et egy vadonatúj oldallá. Fontos lesz látni, hogy mivel és hogyan készült elő. Rendkívül inspiráló lesz megfigyelni, hogyan áll hozzá a feladathoz, mivel foglalkozik és mivel nem.  Mátyás az egyik legjobb rutinszerű megvalósító akit csak ismerek.

Ne feledje a “modern marketing” nem létezik rutinszerű megvalósítás, rutinszerű automatizálás és rutinszerű kreatív alkotás nélkül.

Erre készítjük fel. Erre nyitunk Önnek ajtót. Az utat végigjárnia Önnek kell, de az irányt megmutatjuk és a fontosabb mérföldköveken találkozunk!

Pszichológia, avagy pontosan mitől NEM működik?

A helyzet az, hogy mi emberek kiszámíthatóan kiszámíthatatlanok vagyunk.

Nem csináljuk amit akarunk, de megcsináljuk amit nem... :)

Sok kezdő marketinges komoly csalódásokon megy keresztül emiatt. Komoly veszteség éri, mert:

1) Nem ismeri azt a lélektani folyamatot, amin az ügyfelei keresztül mennek. (Ennek egy része általánosítható információ, amelyen tipikusan minden vásárlási, illetve ügyfél kapcsolatban lévő vevő keresztül megy. Másik része azonban specifikus az Ő termékére és folyamataira. Mindkettő alapvetően meg kellene hogy határozza az ajánlati és kommunikációs stratégiánkat.)

2) Nem ismeri az emberi döntéshozatal sajátosságait, melyeket anélkül is figyelembe kell vennie, hogy manipulálni akarna bárkit is.

Szaladjunk végig a hét alrendszeren és nézzük meg hogy milyen hatást KELL gyakorolniuk:

  1. hirdetési rendszer - felébreszt
  2. adatbázis építés - bevon
  3. azonnali értékesítés - ellenállhatatlan
  4. remarketing - követ
  5. ügyfél és jelölt gondozás - elkísér és közben bizalmat és tekintélyt épít
  6. központi honlaprendszer - lenyűgöz és lezár
  7. leiratkozási illetve visszaírató rendszer - kitart

A hét hatás eredménye egy olyan rendszer, amelyen nincsenek lyukak, amely minden szinten a MAXIMUMOT hozza ki a jelöltből.

A teljes folyamat, minden alrendszerének kielemzése a HATÁSMEHANIZMUS szempontjából

Érteni fogom hogy mitől működik! Ezt NEM SZABAD kihagynom! HATÁSELEMZÉSTELJES

Ahhoz hogy a saját rendszerét összeállíthassa nem elég tudni, hogy milyen elemekből áll a rendszer, hanem nagyon is ÉRTENIE KELL hogy az adott folyamat részletnek mi a célja, és azt HOGYAN éri el? E nélkül Ön nem adaptálni hanem kopírozni fog, ami töredék hatékonyságú.

Néhány példa, csak hogy lássa mire is gondolunk:

A vevő venni akar,  lehetséges-vevő, venni szeretne, de nem akar, a nem-vevőt az egész nem érdekli. Mindeközben MINDENKI halogat,azaz nem teszi meg amit akar egészen addig amíg nem muszáj.

Senkit sem érdekel az Ön terméke! Az Ön termékénél, csak egy dolog van ami még kevésbé érdekli az embereket: Az Ön cége. Mégis vásárolnak Öntől. Vajon mi érdekli őket?

Attól, hogy valaki vett Öntől még egyáltalán nem biztos hogy újra vesz. Vajon min múlik, hogy a vevőből törzsvevő lesz-e?

Mindenki rohan. Senkinek sincs ideje. Hogyan veszi rá az embereket arra, hogy mégis Önnek adják a figyelmüket. Vajon az információ túlterheltség jó vagy rossz Önnek?

Az AJÁNLAT

Amennyiben feltesszük a kérdést, hogy vajon a teljes értékesítési folyamatnak melyik része hordozza a legnagyobb jelentőséget a tényleges eladások számát tekintve, akár fizikai termékek, akár szolgáltatások, akár információs termékek esetében, akkor a listát egyértelműen az “ajánlat” vezeti. Mivel az ÜGYFÉLGÉP gerince egy kimagasló hatékonysággal működő ajánlati rendszer, Önnek muszáj az ajánlat alkotásban profinak lennie.

Ez lehet az AZONNALI profit kulcsa! Ezt NEM SZABAD kihagynom! 

A kettő KAPCSOLATA

Az egyik legalapvetőbb felismerése az lesz hogy megfelelő termékpiramis nélkül szinte LEHETETLEN lenyűgöző ajánlatokat tenni! Az egyik leghasznosabb gyakorlatunk az lesz, hogy végiggondoljuk, miként alkotunk meg egy termékskálát annak érdekében, hogy rendkívüli ajánlatokat adhassunk.

Nincs több termékem! Az én piramisom egy darabos!

Mutatni fogunk egy módszert arra, hogy az esetek többségében miként alakítható ki egy ideális termékpiramis gyakorlatilag anélkül, hogy újabb terméket hoznánk létre!

Mindezen felül alternatív lehetőségeket is mutatunk a termékpiramis kialakítására.

AJÁNLAT & PIRAMIS  A GÉP szíve, motorja, ereje! 4 TERMÉK

A TermékPIRAMIS

Önmagában klasszikus termékpiramis jelentősége sem megkérdőjelezhető. Sok vállalkozás önmagában azzal, hogy kialakít egy megfelelő termékpiramist, jelentősen változtathatna a pénzügyi helyzetén.

TermékPIRAMIS            TermékPIARAMIS

Mindazonáltal a termékpiramis koncepcionális újragondolását és újraértelmezését fogjuk megtenni. Ennek eredményeként a termékpiramis a cége egyik leghatékonyabb “támadó fegyverévé” válik. Olyan erővé, amely a piaci helyzetének megerősödésének, sőt akár a dominancia megszerzésének is kulcsává válhat.

Minden szálat elvarrunk! Ezt NEM SZABAD kihagynom!  5

ÜGYFÉLCSAPDA - Látogatottság növelés

1

Mi ez?

Rendszerszintű népszerűsítés - A jelölt és ügyfélszerzés rendszere, mely szerves egészet alkot az értékesítési folyamattal, és a 3.3-as Figyelem Marketing szabályaihoz illeszkedik.

Mi a cél?

A cél fizetőkész vevőket és lehetséges-vevőket vonzani az Ön honlapjaira és megkezdeni velük egy életre szóló kapcsolat kiépítését.  A hirdetés célja a folyamat táplálása nem a folyamat helyettesítése!

PIACGENERÁLÁS - Adatbázisépítés

2

Mi ez?

3+1 körös felírató folyamat mely ÓRIÁSI hatékonysággal szerzi meg a célpiacának hosszú távú, önkéntes figyelmét. A piacépítés, piacgenerálás vagy egyszerűbben adatbázis építés alrendszere…

Mi a cél?

A cél megteremteni a lehetőséget arra, hogy kiépítsünk az értékesítéshez szükséges kapcsolatot, tekintélyt és bizalmat a célpiacunkat alkotó “lehetséges vevők” TÖMEGÉVEL!

LEGÁLIS PÉNZNYOMDA - Ajánlati rendszer

3

Mi a cél?

A cél mindenkinek eladni mindent amit csak meg bír venni úgy, hogy amennyiben esetleg MÉGSEM rendel, vágyjon rá hogy később megtegye…

Mi ez?

Egy olyan ajánlati rendszer, amely nem csak képes finanszírozni a piaci dominanciához szükséges mennyiségű és minőségű hirdetést, de…

HIRDETÉSI MONOPÓLIUM - Remarketing

4

Mi a cél?

A cél intenzíven és célzottan hirdetni azoknak, akik már jártak Önnél. Mivel a weboldalát látogatók száma az amúgy elérendő tömeg fényében kicsi, nagy mennyiségben hirdethetünk nekik.

Ráadásul a hirdetés tartalma igazodhat ahhoz, hogy mi az amit ténylegesen megnéztek az Ön oldalain.

Mi ez?

Remarketing - egy módszer arra, hogy azok akik jártak az Ön weboldalán ezt soha többé NE felejthessék el.

MARKETING ÉLETJÁRADÉK
Ügyfél érték maximalizálás

5

Mi a cél?

A cél az érdeklődőket, a jelölteket és az egyszeri vevőket egyaránt törzsvevővé konvertálni és mindenkinek a neki megfelelő gyakorisággal értékesíteni!

Mi ez?

Ügyfél élettartamérték maximalizálás! Azaz a legkisebb költségen, a legtovább (ha jól csinálja egy életen át) megkereshető, legnagyobb pénz…

KÖZPONTI HONLAPRENDSZER - Weboldalak

6

Mi a cél?

Ezeknek a felületeknek a célja többnyire megegyezik az Ön rendszerének a központi céljaival.

Amennyiben egy lehetséges vevője, aki kész befogadni az üzenetet odaül a weboldala elé, kész ügyfélként kellene felállnia. Ezek a felületek teszik fel úgymond az “i”-re a pontot.

Mi ez?

Az amiben a legtöbb vállalkozónak a teljes online marketing kimerül.

Ezek az Ön honlapjai, sales felületei, blogja, áruháza, webshopja.  

Ezek valójában az egész eddigi folyamat fényében meghatározott céllal és szereppel bíró felületek, melyek a konkrét értékesítésnek, ügyfél tájékoztatásnak és számos egyéb feladatnak a dandárját végzik el.

A “lasszó” EFFEKT
Leiratkozási és újraélesztési rendszer

7

Mi a cél?

Olyan leiratkozási rendszert létrehozni, amely egyrészt igyekszik megakadályozni a leiratkozást, ha nem sikerült, akkor újra felíratni a jelöltet, és ha ez sem sikerül, akkor olyan utolsó benyomást hagyni, amellyel nehéz rossz véleménnyel lenni Önről.

Mi ez?

A komolyságunk, törődésünk és profizmusunk utolsó bizonyítéka.

Ez egy több lépcsős leiratkozási rendszer, amely mielőtt elengedne egy drága pénzen megszerzett jelöltet vagy akár ügyfelet tisztázza, hogy tényleg le kell-e iratkoznia ahhoz hogy minden rendben legyen. Sokszor meg lehet fordítani a jelöltet.

Az alábbiakban a PROTOTÍPUS-ban megadott rövid meghatározásait találja annak a hét alrendszernek, amit tüzetesen átnézünk és közösen CSÚCSRA HANGOLUNK!

Az egyik leggyakrabban félreértett és/vagy alulértékelt marketing koncepció.

Meg fogjuk Önnek mutatni, hogyan mutathatja be a termékét egy olyan módon, hogy ha a konkurense jelenne meg ezzel a pozíciónálással még ÖN is azt mondaná: “Ez aztán jól hangzik! Na most bajban vagyok...”

Ha kereskedőként választanom kellene egy közepesen pozícionált kíváló termék és egy kiválóan pozícionált közepes termék közül, hogy azt áruljam, én az utóbbit választanám! Gondolkodás nélkül.

NEM NÉLKÜLÖZHETŐ KÉPESSÉGEK

POZÍCIONÁLÁS

Pozícionálás, Ajánlat alkotás, Design, Szövegírás  és amit Ön még megnevez!Kulcsfontosságú tudás! Ezt NEM SZABAD kihagynom! 

Az ajánlat kulcsszerepéről már beszéltünk, és egy teljes blokkban megvizsgáltuk hogy koncepcionálisan hogyan használható fel egy ajánlati rendszer az értékesítések megtöbbszörözéséhez!

Most azt nézzük meg, hogyan lehet ilyen ajánlatokat megalkotni. Tudatosan, módszeresen létrehozni.

Izgalmasnak tűnik? Az is...

Ajánlat ALKOTÁS

SZÖVEGÍRÁS + CopyGraSigning (a vizuális hatásgyakorlás új szférája)

Az első benyomás, az alapvető hozzáállás, majd a későbbiekben az üzenet színvonalának visszatükrözése itt történik.

Ma már komolyabb bevételekre számítva “komoly” vagy éppen komolytalan, de mindenképpen profi grafikára van szüksége. Hogyan alkothat profi megjelenést anélkül, hogy a minőségre való törekvés megbéklyózná a vállalkozását! Hogyan kell gondolkoznia, hogy képes legyen zseniális vizualitást futószalagon produkálni?

Design

A szövegírással teljes részletességében a SITINNOVÁTOR szövegírás modulja foglalkozik. A szövegírás önmagában egy túl nagy téma ahhoz, hogy kimerítően tárgyalhatnánk néhány percben. Amit itt és most MÉGIS meg tudunk tenni és aminek RENDKÍVÜLI HATÁSA lesz, az a következő:

Együtt átnézzük a PROTOTÍPUS szövegírási vonalvezetőjét, értelmezzük, kibővítjük példákat mondunk. Ezzel Önnek egy TELJES definíciója és mély megértése lesz az írásos hatásgyakorlás amúgy már-már a művészet kategóriájába tartozó mesterségéről!

+CopyGraSigning (olvasd: kopigazájning) - Az értékesítési szöveg új generációja, mely a szöveg (copy), az infógrafika és a design szimbiózisa, és a napjaink túlterhelt, infódömpingben megerőszakolt agyunkra mégiscsak rendkívüli hatást képes gyakorolni. Ennek a talán még nem is létező kategóriának a megalkotója Schlingloff Sándor személyesen mutatja be ennek a kommunikációs formának az eszközrendszerét!

A második nap kulcsszava a MŰHELY MUNKA!

A cél, hogy lássa hogyan gondolkoznak azok, akik már évek, pontosabban másfél évtizede építenek ehhez hasonló értékesítési rendszereket! Önnek kulcsfontosságú megfigyelni, hogy mit tartanak fontosnak és mit nem, hogy minek mekkora hangsúlyt adnak, hogy miként alkotnakmeg egy-egy elemet. Két nagy területtel fogunk ezen a napon foglalkozni, mégpedig a MARKETING AUTOMATIZÁLÁSSAL és a PROTOTÍPUS cégre adaptálásával!

I. Önnek képesnek kell lennie az adaptálást magas minőséggel elvégezni
II. Képesnek kell lennie a rendszert tetszőlegesen átalakítani, az egyéni igényre szabni.

Ehhez a kettőhöz ad Önnek kulcsot a második nap!

Három TOP előadó - a terület talán legnagyobb TAPASZTALATTAL bíró gyakorlati szakemberei:

Az első hazai 100%-ban önműködő online vállalkozás a MarketingMegoldások megalkotója és tulajdonosa, a "Profi(t)képző Program" maga nemében egyedülálló mentori rendszerének társalkotója és tanácsadója.

Az internet marketing klasszikusának a "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" eBook és közel egy tucat további, mérföldkőnek számító infótermék szerzője vagy társszerzője.

Az értékesítési szövegírás és szövegtördelés mestere, a konzervatív, örök érvényű elveken alapuló, de mégis kreatív, akár forradalmi marketing alakja. Sándor nevéhez kapcsolódik a videó marketing és interaktív videók első hazai alkalmazás, mint például “a DOLOG” néven Csepregi Balázzsal és Khauth Györggyel megvalósított, a személyes értékesítés hatékonyságával tárgyaló interaktív videó és adatgyűjtő rendszer.

Több mint 1000 tanácsadó beszélgetés, több mint 30 átlagon felüli eredményt hozó kampány, fél tucat kiemelkedően eredményes bevezető kampány megalkotója. A magyar internet marketing nagy visszatérője

A Rendszermarketing (tudományának) megalkotója A Rendszermarketing DNS kifejlesztője. Tizenhét éve vállalkozó, talán a legátfogóbb tudással rendelkező üzleti tanácsadó ma a KKV szektorban.

Mátyás profi marketinges, megfontolt stratégiai tanácsadó és üzleti pszichológus egyben. Magyarországon először hozott létre olyan átfogó anyagot, mely rendszerezve, egymásra épülve tartalmazta az összes témakört, amivel egy kisvállalkozásnak foglalkoznia kell. Ez volt a Totál Marketing Koncepció - mintegy 1.300 oldalas, írásos anyag.

Az önképzés megszállottja, erőssége a rendszerezés, egyszerűsítés - az önfegyelem témájának egyedüli szakértője a magyar tanácsadói szférában. Tapasztalatait az elmúlt másfél évtizedben a cégépítés legkülönfélébb területeiről szerezte:

- Volt üzlete plázában,
- épített saját webáruházat,
- feltalált teljesen új, hibrid marketing rendszert,
- közreműködött 2 magyar MLM cég felállításában,
- jelenleg is van vállalkozása Ausztriában,
- dolgozott a direkt értékesítés több területén
- 5. éve főként cégvezetők képzésével foglalkozik.

A marketing automatizálás és rendszerépítés szakértője, a MailMaster marketing automatizálási rendszer társtulajdonosa

Kevés olyan embert ismerünk, akinek nagyobb rálátása volna arra, hogy a való életben mi működik és mi nem, hogy mi az ami megvalósítható és mi az ami nem, mint Balázs.

Ő az, akinek az értékesítés és marketing automatizálással kapcsolatos anyagain a hazai marketing tanácsadói szféra számos neves képviselője nevelkedett, akinek a gyakorlati tanácsa, rendszerszemlélete és konkrét ötletei számos hazai sikertörténet mögött megtalálhatóak.

Balázs olyan tanácsadó, akiknek mindaz, amit mások egyedülálló szenzációként árulnak, több mint 10 éve mindennapi rutin!

Több, mint 10 éve SEMMI MÁSBÓL nem keres pénzt, mint abból, hogy az ügyfeleik TÉNYLEGESEN megvalósítják mindazt, ami előreviszi őket. Több, mint 10 éve a marketing és értékesítés nemzetközi világának élvonalát követi, nem ritkán meg is előzi.

Schlingloff Sándor Szász Mátyás Csepregi Balázs

A második nap TEMATIKÁJA:

Délelőtt - Csepregi Balázs:

- MailMaster gyorstalpaló ...hogy közös nyelvet beszélhessünk
- A PROTOTÍPUS tuningolása és átépítése A “custom car” avagy “custom sales” koncepció

Délután - Szász & Schlingloff & Csepregi:

- PROTOTÍPUS adaptálás
- Az ideális online koncepció megkreálása

Mindkettőt a résztvevők tényleges üzlete, termékei, kínálata alapján

Négy tanácsadó egy hosszú hétvége alatt segít teljesen átreformálni, és csúcsra hangolni a cégét.

Elit Kiképzőtábor

FEJLŐDNI

VII. Fázis

Havonta egy csoportos találkozó luxuskörülmények között, és közvetlen elérés a tanácsadókhoz.

MasterMind Mentorálás

A CSÚCSON MARADNI

VIII. Fázis

Teljes magyarázat, mély megértés, és közös műhelymunkán keresztüli részleges megvalósítás.

BIRTOKOLNI

IV. Fázis

1+1 napos PDP Tréning és workshop

30 nap mentori támogatás. Közös megvalósítás műhelymunkán és konzultációkon keresztül.

CSELEKEDNI

V. Fázis

30 Napos Rendszerépítő Sprint

Készre csináljuk a teljes értékesítési rendszerét, mint ha csak a saját üzletünket építenénk.

TELJES kivitelezés

PROFITÁLNI

VI. Fázis

Az ÜGYFÉLGÉP pontos tervrajza, az alkalmazott marketing- és értékesítési koncepciók áttekintése

Tervrajz

ÉRTENI

II. Fázis

A teljes ÜGFÉLGÉP összeszerelve, minta grafikával, biankó szövegekkel, adaptálási ütmutatókkal.

 PROTOTÍPUS

ÉLŐBEN LÁTNI

III. Fázis

I. Fázis

A teljes koncepció áttekintése egyetlen oldalon. A program a mi költségünkön azonnal megkezdhető.

Felülnézet

FELISMERNI

A világ egyik első marketinges honlapfejlesztő készlete. Oktató videók, komplett eszköztár, minden a profi  honlap-építéshez.

SITE-INNOVATOR

SZABADSÁG

+I. Fázis

SALE

50%

OFF

BÓNUSZ !?!

SZUPER BÓNUSZ

Mivel nem egyszerűen a tudás átadás a cél, hanem egy értékesítési technológia a cégében történő bevezetése, ami gyakorlatilag NEM LEHETSÉGES az ÜGYFÉLGÉP PROTOTÍPUS nélkül, úgy döntöttünk, hogy  ajándékba adjuk Önnek, illetve amennyiben már megrendelte visszaadjuk Önnek az eddig elköltött pénzét!

Gyakorlatilag a mostani rendelésében beszámítjuk PROTOTÍPUSRA költött összeget, illetve a Piaci Dominancia Tréning résztvevőjeként a PROTOTÍUST ajándékba kapja!  

43.307.- fizet rá a PROTOTÍPUSRA! ...vagy amennyiben Ön már megrendelte a PROTOTÍPUST,       mindössze... Amennyiben még nem rendelkezik a ROTOÍPUSTSAL... PROTOTÍPUS + PDT értéke:                       1.746.250.- KÉREM A VIDEÓKAT! 

50%

OFF

+BÓNUSZ

A világ egyik első marketinges honlapfejlesztő készlete. Oktató videók, komplett eszköztár, minden a profi  honlap-építéshez.

Ez megvan  már?

SITE-INNOVATOR

SZABADSÁG

+I. Fázis

FONTOS!

Kérem vegye figyelembe, hogy ez nem egy egyszerű marketing képzés, hanem egy világszínvonalú értékesítési knowhow átadásának, pontosabban csúcsra hangolásának helye. A Piaci Dominancia Tréning a ÜGYFÉLGÉP (az ideális értékesítési folyamat) PROTOTÍPUS lehető legmagasabb szintű adaptálásának fóruma. Egy cselekvő vállalkozás számára az az információ amit ezen a két napon birtokba vehet azonnal sok(tíz)milliós profittá alakítható.

Kattintson az “KÉREM A VIDEÓKAT” gombra és soha többé nem kell kívülről néznie az amúgy elérhetetlen profizmus szféráit!